Search on this blog

czwartek, 20 lipca 2017

British Infantry Level 1+


British Infantry finished, It will be used as addition to the Red Devils which had already painted and you can see them here. The colors I used for painting are specially designed for English Infantry.

Brytyjska piechota skończona, będzie używana jako dodatek do Red Devils których malowałem już wcześniej a możecie zobaczyć ich tu. Kolory które użyłem do malowania są specjalnie przeznaczone do piechoty Angielskiej.




















Thank you for your time :)
Regards MPS

6 komentarzy:

  1. Ładnie wyszli + podstawki dużo dają. Muszę w końcu się zabrać za swoich Brytoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Dominig, trzymam kciuki za twoje malowanie Brytoli

      Usuń
  2. Bardzo ładne malowanie panie kolego. Także podstawki baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem pod wrażeniem. Wrażenia mam podobne, jak przedmówcy, a jeszcze lepsze jest to, że to poziom 1. Dla mnie wygląda co najmniej jak 2 ;)

    OdpowiedzUsuń